O2 spustilo zákaznícku linku cez WhatsApp: Uložte si toto číslo
O2 je prvý operátor na Slovensku, ktorý so svojimi zákazníkmi komunikuje aj cez WhatsApp.
O2 oznámilo, že od 16. februára 2021 rozšírilo komunikačné kanály zákazníckej linky o aplikáciu WhatsApp. Výhodou komunikácie prostredníctvom tejto aplikácie je možnosť asynchrónnej komunikácie a to najmä v ohľade, že zákazník vie v začatej komunikácii kedykoľvek pokračovať a nie je viazaný na časové hľadisko pokladania otázok a odpovedí ako pri štandardných četoch na webových stránkach.
Komunikáciu cez WhatsApp môžu využiť všetci zákazníci O2 a Radosti, ale aj tí, ktorí sa chcú dozvedieť o službách operátora O2 viac. Komunikácia je jednoduchá a odštartujete ju tak, že si v novom chate zo zoznamu vyberiete číslo linky 949 alebo 940 alebo vytvoríte nový kontakt s číslom 0949 949 949 alebo 0949 949 940.
Konverzáciu môžete odštartovať aj odklikom na WhatsApp odkaz na webe O2, resp. cez tento odkaz. Operátor takisto umožňuje riešiť otázky zákazníkov osobne na predajni, telefonicky prostredníctvom zákazníckej linky, prostredníctvom četov na webovej stránke www.o2.sk, priamo v mobilnej aplikácii Moje O2 SK, ale aj cez sociálnu sieť Facebook.
O2 oznámilo, že vlani vybavili pracovníci zákazníckej linky mesačne priemerne vyše 70 tis. volaní a 20 tis. četov.
Zdroj: O2
Prečítajte si aj:
https://touchit.sk/o2-spolu-internet-zadarmo/328953
Podobné články
Ako naplno využiť vianočnú ponuku od O2
Zmena medzi operátormi: Toto je nová jednotka na Slovensku
O2 chce spustiť eSIM aj pre ďalšie smart hodinky. Plánuje podporu 5G pre Apple Watch
Najpredávanejšie smartfóny: iPhone 17 odštartoval vo veľkom štýle (OKTÓBER 2025)
Kedy skončí 2G sieť? Pýtali sme sa operátorov
O2 vypne 2G sieť skôr, ako by ste čakali